Skip to content

Financieel administratief medewerker (32-40 uur)

Amsterdam, Zuid-Holland, NederlandBusiness services

Functieomschrijving

Wil jij werken als financieel administratief medewerker bij één van de grootste advocaten- en notarissenkantoren van Nederland? Werk jij nauwkeurig en ben jij bereid zelfstandig te werken? Wil jij werken in een plezierige en inspirerende werkomgeving met een open en informele cultuur? Solliciteer dan via ‘solliciteren’ en wie word jij onze nieuwe HVG Law’er!


Werken bij HVG Law betekent samenwerken in een menselijke omgeving op hoog juridisch niveau.


Wat ga jij doen als financieel medewerker?

Als financieel medewerker maak jij onderdeel van het Finance team van HVG Law. Dit team heeft als doel het werk van de advocaten en (kandidaat-)notarissen om te zetten in facturen. Je bent verantwoordelijk voor de facturering van de praktijkgroepen. Daarnaast beheer je de debiteuren- en crediteurenadministratie en houd je je bezig met urenspecificaties. Je werkt samen met een direct team van tien collega's. Samen ondersteunen jullie de verschillende praktijkgroepen binnen HVG Law. Je kunt werken vanuit kantoren zoals Amsterdam, Rotterdam en Den Haag. Daarnaast kan je ook kun je meerdere dagen per week vanuit huis werken.  


Hieronder volgt een greep uit je werkzaamheden:

  • Zorg dat zaken goed worden ingesteld in het financiële systeem.
  • Nakijken van opgestelde facturen.
  • Correct en tijdig inboeken van de facturen.
  • Versturen van de facturen aan onze cliënten.
  • Je werkt met verschillende systemen zoals SAP, Outlook, Excel en PowerPoint.


Wat breng je mee als financieel administratief medewerker?

  • Je bent in bezit van een MBO niveau 4 opleiding in een financiële richting.
  • Je hebt uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal in zowel woord als geschrift.
  • Je hebt goed cijfermatig inzicht.


Als financieel administratief medewerker ben je een teamplayer die ook goed in staat is zelfstandig te werken. Je werkt secuur en streeft naar kwaliteit. Je hebt een proactieve houding en je durft vragen te stellen. Je schakelt snel tussen verschillende systemen en maakt deze snel eigen.


Onze werkomgeving

  • Met ruim 150 advocaten en (kandidaat-)notarissen behoort HVG Law tot de top van de advocatuur en het notariaat in Nederland. HVG Law biedt hoogwaardige juridische dienstverlening vanuit een brede en multidisciplinaire context.
  • HVG Law opereert op nationale en internationale schaal met kantoren in Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam en Utrecht en onze Dutch Legal Desks (Donahue & Partners LLP) in de Verenigde Staten (New York, Chicago en San Francisco). We zijn onderdeel van het global EY Law netwerk en hiermee actief in meer dan 90 landen.
  • Een advocaten- en notarissenkantoor waar persoonlijke groei en ambities veel aandacht krijgen. Bij ons staan training en ontwikkeling voorop. Wij investeren graag in jou en jouw kennis. Dat bepaalt immers de kwaliteit van onze diensten. Je wordt gecoacht en je neemt daarbij zelf de regie over je ontwikkelingsmogelijkheden en kansen.
  • Een plezierige en inspirerende werkomgeving met een open en informele cultuur. Een hecht team waarmee hard wordt gewerkt, maar waar ook veel ruimte is voor sociale activiteiten buiten werktijden. Wij bieden een uitstekende wijze van thuiswerken en hebben aandacht voor een goede work-life balance.


Solliciteren

Heb jij interesse in deze vacature? Klik op ‘Solliciteren’ en laat je CV achter.
Heb je nog vragen over de vacature? Neem contact op met Fons Kerkhoven via (0)10 207 08 10 of via ey@nl.randstad.com.


Onderdeel van de sollicitatieprocedure is een pre employment screening (PES).

Door de wet- en regelgeving en doordat HVG Law (en in sommige gevallen haar klanten) hoge eisen stelt aan de betrouwbaarheid en de integriteit van haar medewerkers wordt elke nieuwe medewerker gescreend. Afhankelijk van het functieniveau kan de PES uit de volgende onderdelen bestaan: Verklaring omtrent Gedrag (VOG) of – indien geen VOG in Nederland kan worden aangevraagd – Criminal Background Check uit het land waar je op dit moment woont of de afgelopen vijf jaren hebt gewoond, integriteitsvragenlijst, verificatie van ID, diploma’s en/of werkervaring en het raadplegen van het centraal insolventieregister.


Ben je geïnteresseerd en wil je solliciteren? Hieronder volgt in het kort nog eens de kennis en ervaring die we graag terugzien in je profiel.

Vereisten

  • Je bent in bezit van een MBO niveau 4 opleiding in een financiële richting.
  • Je hebt uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal in zowel woord als geschrift.
  • Je hebt goed cijfermatig inzicht.

of

Apply with Indeed onbeschikbaar